onsdag 15. oktober 2014

Rosa førtiårsbord

For en god tid tilbake hadde jeg et oppdrag innen borddekking. Jubilanten, førtiåring, ønsket seg rosa og jeg visste at hun likte stjernene mine. Så da ble det den perfekte kombinasjonen.



Lysene er i gjenbrukens tegn. De stammer fra eldstedatterens konfirmasjon for noen år siden. Man får jo aldri brent lysene opp, så da er det bare å gjemme dem til en annen anledning.


Snart er det høysesong for stjernebretting. Har du enda ikke lært deg kunsten? Sjekk her.



Etiketter: , ,

9 Kommentarer:

Klokken 15. oktober 2014 kl. 19:25 , Blogger Pia sa ...

Flate, du er flink! Elegant og stilig! Jeg KLARER ikke å dekke sånn, jeg! Det ser jo så enkelt ut, men jeg klarer ikke å få noe rett og pent. Seriøst. Jeg får hyre deg inn en eller annen gang...

 
Klokken 15. oktober 2014 kl. 20:40 , Blogger frøkenliten sa ...

Så flott det ble!! "Kåmme nå på d ó...." Flinke :)

 
Klokken 15. oktober 2014 kl. 21:00 , Blogger marie sa ...

Tusen takk, Pia. Jeg kommer selvsagt en tur over fjellet.

 
Klokken 15. oktober 2014 kl. 21:00 , Blogger marie sa ...

Takk, søta!

 
Klokken 15. oktober 2014 kl. 22:35 , Blogger Camillas univers. sa ...

Kjempe flott festbord.
Takk for oppskrift på stjernene dine:-)

Nyt kvelden.

Klem Camilla

 
Klokken 16. oktober 2014 kl. 07:57 , Blogger Nataliya sa ...

Stilig!!! Utrolig mye arbeid å lage sånne stjerner!! Du er god!

 
Klokken 16. oktober 2014 kl. 09:33 , Blogger marie sa ...

Tusen takk!

Ha en flott torsdag!

 
Klokken 16. oktober 2014 kl. 09:49 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Hihihi… Du og stjernene dine :-)
Du e så flinke atte!
Ha ein fine torsdag!
Klem

 
Klokken 16. oktober 2014 kl. 11:07 , Blogger Anita sa ...

Så nydelig bord du har dekket! God inspirasjon for meg som skal snart skal dekke festbord selv :-) Og takk for link til hvordan jeg kan brette stjernene du har laget!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden