søndag 28. juli 2013

Sakte tempo

Ingen skal påstå at jeg har gjort et dagsverk denne sommeren. Noe bloggen bærer preg av. Sommeren hittil kan oppsummeres på følgende måte:

Stranda i Cala Mijas, Spania.


Like nord for Cala Mijas, Spania.


Fuengirola, Spania.


Nord for Cala Mijas, Spania.


Estepona, Spania.


Hirtshals, Danmark.


Binderupstrand, Kolding, Danmark.


Juelsminde, Danmark.


Hjarnø, Danmark.


Svalereden camping, Sæby, Danmark.


Kandestederne, Skagen, Danmark.


Nå lover jeg interiør, matoppskrifter og DIY. Her starter ommøblering og oppussing av elleveåringens rom og stua har blitt ommøblert. Og jeg klør etter å lage mat igjen. Det har ikke blitt mye av det denne sommeren. Og sist, men ikke minst, planlegges konfirmasjon i august. 

Etiketter:

8 Kommentarer:

Klokken 28. juli 2013 kl. 13:16 , Blogger idylloghim.blogspot.com sa ...

En innholdsrik ferie, med masse minner :)) koselig.
Ha ein fin søndag.
Klem Ann Elin

 
Klokken 28. juli 2013 kl. 13:18 , Blogger Mitt og vårt hjem sa ...

Så deiligt med skikkelig ferie,ser ut til at du har fått nyte strandlivet iallefall:))
Spennende med prosjekter,blir kjekt å se framøve:)
Ha en fin søndag!
Klem Siv Mette

 
Klokken 28. juli 2013 kl. 13:20 , Blogger nr.15 sa ...

Liker strender altså;-) ser alltid herlig ut, men når det kommer til stykket så blir det ikkje noe med meg.. og me bor i gå avstand til Åkrasanden. .
Velkommen tilbake, og kos deg med matlaging blant annet;-)
Imorgen er det jobb, så eg planlegger å gjøre minst mulig idag :-)

 
Klokken 28. juli 2013 kl. 16:53 , Blogger Unknown sa ...

Fantastiske bilder! Mye strand i ferien deres:) herlig!
Så godt å kjenne at det kribler litt etter nye prosjekter nå etter ferien, gleder meg til å se:)
fin søndagskveld!
klem nina

 
Klokken 28. juli 2013 kl. 18:21 , Blogger Hauge sa ...

Ser ut som ein finfin ferie på familien Friis! Me reise igjen i morgon og ser fram til fleire strender og fleire late dagar!

 
Klokken 28. juli 2013 kl. 18:24 , Anonymous Anonym sa ...

Så nydelige bilder,ser ut som dere har kost dere❤
Nyt søndagen!
Klem fra Lillian

 
Klokken 28. juli 2013 kl. 21:34 , Anonymous Anonym sa ...

Ser ut som dere har hatt en super ferie! Danmark har jeg ikke feriert i siden jeg selv var liten, så det står på FERIE -listen for de nærmeste årene. Gutta boys har allerede begynt å snakke om legoland - og det passer jo mor fint! Elsker danmark - og tror jeg skal bo der i mitt neste liv:)

 
Klokken 28. juli 2013 kl. 23:09 , Blogger Kvit balkong sa ...

Ser fantastisk ut! Har ikke vært i Spania, der har jeg lyst til å dra. Men har vært mye i Danmark, bl.a. i Juelsminde og på Svalereden camping ;)
Vi har også vært innom Danmark i år, i tillegg til Tyskland, Østerrike og Italia. En måned på loffen har vært helt deilig! Godt å ta det med ro og samle krefter til en ny tørn på jobb. :)
Fortsatt fin sommer til deg ønskes fra meg!
Klem

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden