lørdag 22. juni 2013

Jeg ønsket meg

Da vi var på bloggtreff på Haugalandet skrev jeg om et fat som jeg rett og slettt kjente at jeg trengte i førtiårsgave. Villa Wegner forstod hvor mye jeg trengte det og hadde godsnakket med Amundsen spesial som ikke fikk fatet i butikken før denne uka. Og vips, ønsket ble oppfylt!


Fatet er perfekt for meg som elsker hvitt, blått og brunt!



Fatet kommer fra Jmehome og er også observert i Amundsen sin butikk på Oasen storsenter denne uka.


Jeg gleder meg allerede til klementinsesongen. Tenk å fylle den med klementiner!

Tusen takk Veronica Villa Wegner og Amundsen spesial!

Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 22. juni 2013 kl. 22:57 , Blogger Annelise Edgarsdatter sa ...

Gratulerer med overstått bursdag:) Heldige oss, dette fatet ble også mitt etter Sommerkos på Haugalandet:)

Annelise

 
Klokken 23. juni 2013 kl. 00:17 , Blogger Mitt og vårt hjem sa ...

Så herligt fat,forstår godt du ønsket deg det:))
Grattis me dag og fat;)
Klem Siv Mette

 
Klokken 23. juni 2013 kl. 08:21 , Blogger Yvonne sa ...

Helt nydelig!! Gratulerer så mye!!

 
Klokken 23. juni 2013 kl. 09:52 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

En fantastisk dame må jo få en fantastisk gave <3 Fatet var jo bare deg:-)

 
Klokken 23. juni 2013 kl. 13:31 , Blogger Pia sa ...

Grattis med dagen! Flott fat, ja:)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden