onsdag 22. mai 2013

Så mye å glede seg til!

Så langt har 2013 vært året for festligheter. I tillegg til at førtiårsdagene har stått i kø var jeg i helga på tjueårsjubileum for russ. Det var moro det! Og tenk, alle i klasse 3f så like unge ut som i 1993! Og som om det ikke var nok festligheter byr juni på nok en førtiårsfeiring, sommerfest på jobben, feiring av mannens og mine førti og bloggtreff. Sommerkos på Haugalandet. Det er Maia med bloggen Fabelaktig og Karianne med bloggen MittSitt som er arrangører og jeg gleder meg ihjel til å møte femti andre bloggere fra hele landet her i Haugesund.


Været er selvsagt bestilt og det finnes ikke noe bedre enn norske sommerkvelder som kan nytes ut.


Og som om ikke godt selskap, mat og drikke og en fantastisk sommerkveld var nok. Jeg tror vi skal bære tungt hjem fra dette treffet. Bare sjekk ut sponsorlisten!


Jeg gleder meg! Gleder du deg?

Etiketter:

6 Kommentarer:

Klokken 22. mai 2013 kl. 21:48 , Blogger Kvit balkong sa ...

Jeg gleder meg også! Det kommer til å bli kjempekjekt vil jeg tro! Krysser fingrene for at været fra pinsehelga kommer tilbake til vestlandet denne helga! :)
Ha en fin torsdag!
Klem <3

 
Klokken 22. mai 2013 kl. 23:19 , Blogger Pink lady sa ...

Dette blir nok supert!!! :)

Klem

 
Klokken 22. mai 2013 kl. 23:57 , Blogger ReVinyl sa ...

Ja, men når er det da?
Ble så nyskjerrig jeg.
Skal fyke videre inn til de andre og titte :)

 
Klokken 23. mai 2013 kl. 15:15 , Blogger Hannesin sa ...

JA ! Jeg gleder meg !
Og så fint at du har bestilt været ;)


Hilsen Hanne

 
Klokken 23. mai 2013 kl. 23:02 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Hei Marie .
Så kjekt å se at dere gleder dere så masse, ja, nå er det bare til å vente på at dagene skal gå, jeg vil selvsagt pynte border og ha ungene ut av huset i dag, men det er vel ikkje helt innfridd! Jeg får gjestene allerede på torsdag, så det skal bli koselig. Har jo aldri truffet de før så det er jo ekstra gøy.
Håper det blir en hyggelig kveld for alle.
Gleder meg til å se deg.
Klem fra Karianne

 
Klokken 28. mai 2013 kl. 08:29 , Blogger VeroNot sa ...

Ja, her gleder vi oss som bare det! :) Vi sees på lørdag! :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden