tirsdag 19. mars 2013

Kabinett

Jeg har vært så heldig og få et gammel tv-kabinett i teak. Tven er selvsagt ute av skapet for lenge siden og erstattet med hyller, men sjalusidørene og skapet er like kult okke som.



Denne vinkelen er jeg jammen meg usikker på om jeg har fotografert før. Utrolig men sant.






Linselusa bare måtte danse foran kamera. Søtnosen!


Om dette innlegget blir publisert kan jeg stolt fortelle at jeg kun har brukt to timer på å redigere bilder og publisere innlegg via min nye Macbook pro. Hardt arbeid, men jeg blir nok vant med det.

Etiketter:

6 Kommentarer:

Klokken 19. mars 2013 kl. 22:10 , Blogger Hauge sa ...

Så. Ufattelig. Driitkult.

 
Klokken 19. mars 2013 kl. 22:18 , Blogger ReVinyl sa ...

Kjempefint! Digger det!
Vi har tvkabinett under vasken på badet.
Låv it!

 
Klokken 20. mars 2013 kl. 20:37 , Blogger Høytrykk sa ...

Så fint det var! Og for et herlig, nostalgisk ord. Kabinett. Gode vibber!

 
Klokken 21. mars 2013 kl. 10:13 , Blogger smileull sa ...

Weee! For et utrolig flott kabinett! Vi har et ganske likt, men det er mye lavere og ikke på langt nær like forseggjort som dette. Så innmari fine håndtakene var, og hylla under! Og så fint det passet akkurat der det står! *fikk akutt ommøbleringstrang nå*

 
Klokken 26. mars 2013 kl. 10:51 , Blogger Åpent^hus sa ...

pent kabinett :)

og søt søtnos

god påske!

 
Klokken 27. mars 2013 kl. 19:40 , Blogger helen og gutta sa ...

knalltøft skap, husker at vi hadde ett lignende da jeg var liten. Heldigen som har fått deg ett slikt:-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden