lørdag 16. mars 2013

Haren uti gresset - DIY

Papirnerden klipper og bretter videre. Denne gang er det påskepynt.

 
Bruk ferdigopptegnede mønstre som dette eller lag ditt eget.


Brett et A4-ark slik at bredden blir lik mønsteret. Husk at det ikke skal klippes helt av i brettene.

 
Legg haren på arket.Jeg holder den kun fast mellom fingrene, men binders kan være lurt for barn.
 
 
Klipp!
 

 
Brett ut den ferdigklippede haren.


Søte harer på rekke og rad. Kan brukes som bordpynt, til å pynte i vindiuet med, rundt Norgesglass eller der du vil ha dem. Enkelpenkelt!

 
Ha en flott lørdagskveld!
 

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 16. mars 2013 kl. 20:53 , Blogger Unknown sa ...

Så fine de var:)) ♥

 
Klokken 17. mars 2013 kl. 00:52 , Anonymous Anonym sa ...

Ååå dei var så skjønne,du er så flink med bretting og klipping du:)tusen takk for tips!
Klem fra Lillian

 
Klokken 17. mars 2013 kl. 07:11 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Koseleg papirpyssel!!
Takk for inspirasjonen ;)
Siri

 
Klokken 17. mars 2013 kl. 15:52 , Blogger ReVinyl sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 17. mars 2013 kl. 15:53 , Blogger ReVinyl sa ...

Kjempefine <3

Du, jeg ser du ikke har sånn stiplete linje som meg under tittelen på bloggen og mellom hovedsiden og kolonnen til høyre. Vet du hvordan jeg fjerner de? Vil ha det litt mer stilrent enn jeg har det nå :)

Siw

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden