lørdag 29. desember 2012

Jul i vårt hus

Noen bilder fra vårt julehus. Vi har byttet ut to Klippan i en Karlstad og leter etter de rette lenestolene som helst ikke skal koste noe. Jeg der liksom for meg at det står noen brune chesterfieldstoler hos brukthandelen neste gang jeg kommer. *optimist*



 
Uvanlig vinkel til meg å være.

 
Julekransen er selvsagt på plass. Tradisjon tro.

 
Endelig kom lampa fra Luceplan som jeg har bestilt hos Brun'o opp på veggen. Det gjorde seg med litt lys, ja.

 

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 29. desember 2012 kl. 23:07 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Koseleg julehus!
Det hadde ikkje gjort nokon ting om slike soppkrakkar plutseleg stod i stova mi ;)
Siri

 
Klokken 30. desember 2012 kl. 14:57 , Blogger Unknown sa ...

Virkelig et koselig julehus:) både for store og små...
Ønsker deg en fin avslutning på året, og en god stårt på 2013!
Gleder meg til å følge deg videre:)
klem nina

 
Klokken 31. desember 2012 kl. 16:06 , Blogger Hege Morris sa ...

Koselige bilder!
Ønsker deg og dine et godt nytt år! klem Hege x

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 18:59 , Blogger Hilde sa ...

Fint! Og hvor har du fått tak i soppkrakkene? De var fantastiske!

Hilsen Hilde

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden