fredag 28. september 2012

Strikkefredag

Jeg er ingen racer på pinnene. Det er sikkert, men det blir mini-Skappelgenser på lillebror snart. Det er jeg sikker på. Strikket på pinne 7.5 i Angoratweed. Garn som gikk ut for år tilbake. Det går sakte men sikkert fremover. Kanskje ferdig i høstferien. Og han blir selvsagt knusebedårende, lillebroren vår i sin nye genser. Bilde kommer selvsagt av den unge mannen når den tid kommer.





Ønsker alle mine fine lesere ei god helg! På meg blir det hjemmehelg, men jeg er grønn av misunnelse på alle som tilbringer helga på interiørmesse i Bergen. Kos dere!




Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 28. september 2012 kl. 19:11 , Blogger små øyeblikk med cams sa ...

Koselig med strikkeprosjekt! Jeg holder også på med skappelgenser, ferdig med en til meg selv + en mini versjon (str 3 år) som jeg skal gi i gave. Nå er jeg i gang med gensere til tvillingjentene mine på 7 ;)
Nyt fredagskvelden i den fine stua di og god helg!
Ps. Sleng deg med på give away som jeg holder i samarbeid med Forest da vel! :)
Klem Camilla

 
Klokken 28. september 2012 kl. 22:41 , Blogger Frk.Fryds Hverdagsgleder sa ...

Her går det også sakte men sikkert fremover med min egen skappelgenser, akkurat nå tenker jeg at det sikkert hadde vært fornuftig av meg å begynt på en miniutgave først ;)

God helg til deg!

 
Klokken 29. september 2012 kl. 09:56 , Blogger Elisabeth sa ...

Det skal bli morsomt å se sjarmøren i mini-Skappel :) Jeg holder på med en Tweenie-Skappel til tantejenta på 8, og etterpå blir det nok en til henne på 7 også...

 
Klokken 3. oktober 2012 kl. 12:16 , Blogger Kvit balkong sa ...

Gleder meg til å se den ferdig! Jeg er akkurat ferdig med en genser til 5-åringen min, og ingen følelse er vel bedre enn å bli ferdig med håndarbeidet- og dermed begynne å planlegge noe nytt!
Har selv fått meg blogg, har blitt veldig inspirert av deg. Har fulgt bloggen din i snart to år nå. :)
Besøk meg gjerne om du har lyst!

Klem, Stine

 
Klokken 4. oktober 2012 kl. 22:19 , Anonymous Anonym sa ...

Neste år er du med - jeg skal lage plass til deg i kofferten min:) Bør for øvrig velge en annen koffert enn den jeg hadde nå i helgen, for da vi reiste hjem måtte jeg låne litt plass i kofferten til LInn...hihi... :) Ikke til meg selv da, men til noen av tingene jeg hadde med hjem:) God helg til deg!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden