lørdag 7. juli 2012

En estetisk leseopplevelse

Når man har hatt tre barn og lest de samme bøkene igjen og igjen og igjen (du vet hvordan det er) får man et behov for å skaffe nye bøker. Helgas handletur resulterte i den nydeligste klaffeboka med fantastiske tegninger og farger og jeg må bare dele med dere. Møt Mummitrollet på eventyr. Jeg fikk den på salg hos Ark.



En omtenksom sønn. Hvor finner man slike?


Sjekk den flotte baksiden av klaffen. En interiørblogg verdig.


Skumle Hufsa.


Det er alltid godt med en venn.


Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får lyst til å bli som Mummimamma.


Lillebror syntes boka var veldig fin. Han er tjue måneder og lette ivrig bak klaffene. Anbefales både for liten og stor.

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 7. juli 2012 kl. 10:09 , Blogger Elisabeth sa ...

Den så virkelig fin ut. Her er hele familien Mummifans, så ikke se bort fra at den kan komme i hus selv om eldstemann er 17 og yngstemann er 9 :)

 
Klokken 7. juli 2012 kl. 11:26 , Blogger nr.15 sa ...

Når jeg var liten syntes jeg Mmmitrollene(og Colargol) var skumle,men liker de nå:)) Og det gjør ungene også som ikke er pysete som meg;)
Koselig bok var det ihvertfall.

 
Klokken 7. juli 2012 kl. 18:34 , Blogger Blått til lyst sa ...

Takk for tips! Den boka må jeg skaffe til biblioteket "mitt". I fjor hadde jeg 98 eventyrstunder for barn fra 3 til 8 år, og jeg er helt sikker på at de ville vært helt med på den boka.
Ellers kan jeg anbefale boka "Bæsj" om en liten kanin som bare sier bæsj. Og da går det galt, vet du. En spennende bok for 3-åringene, en bok om hvor viktig det er å bruke språket, snakke sammen, for 5-åringene. :-) Liv

 
Klokken 8. juli 2012 kl. 18:27 , Blogger Tulip sa ...

Fin bok:) Koselig med mummitrollet, det slår alltid an!

Ble så imponeret over det ryddige og ordentlige vaskerommet ditt. utrolig lekkert!

 
Klokken 9. juli 2012 kl. 08:03 , Anonymous Xhantippe sa ...

Denne har jeg kjøpt til minsten her også, en stor favoritt. Og en annen i sammeserie; "Gemmeleg". Flotte tegninger.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden