fredag 27. april 2012

Kopp for liten, kopp for stor

Jeg har en svakhet for kopper og rasker ofte med meg kopper jeg bare må ha fra loppis. For noen uker siden fant jeg disse to søte koppene med kjernefamilien på. To voksne, fire barn. Perfekt til lillebror, tenkte jeg.



Koppene er franske. Arcopal France. Jeg mener å huske at det fantes en del skåler og kopper i det merket for noen år tilbake.


Og selv om de ble kjøpt inn til lillebror er det jeg som bruker de. Perfekt til en liten kopp kaffe med litt melkeskum i.

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 27. april 2012 kl. 13:10 , Blogger deconordic sa ...

Koppedilla her og! De var skikkelig kule, skjønner godt at de bare måtte med hjem :)

God helg!

 
Klokken 27. april 2012 kl. 13:50 , Blogger Kari Anne Marstein sa ...

det var noen skikkelig gla-kopper! et funn ; )

 
Klokken 27. april 2012 kl. 17:17 , Anonymous Anonym sa ...

Så fine kopper,artige:)
Ei fin helg til deg!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden