fredag 30. mars 2012

Figgjo + Falby = sant

Haugalandsbloggtreffet i februar var vi så heldige å få gavekort på Falby-produkter  hos Amundsen Spesial. Jeg har lenge tenkt at jeg skulle supplere med flere kopper til Grete fra Figgjo, men serviser som er gått ut av produksjon er ikke så enkle å få tak i nå som "alle" har fått øynene opp for Figgjo. Så da ble det blå pastellkopper fra Falby. Jeg fikk bare tak i fire med fat, men jeg tror jeg må innom Amundsen Spesial for å høre om de kan bestille flere.




Og favoritt-teen for tida er Mango-fruktte fra Amundsen.



Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 30. mars 2012 kl. 13:57 , Blogger Den Grønne Baljen sa ...

Nydelige kopper og herlig farge...

Går fint å blande det gamle og nye 0))
Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

ha en fin fredag

Kerstin

 
Klokken 30. mars 2012 kl. 20:27 , Blogger Anne sa ...

Fiiint. Fine påske egg også :-)

 
Klokken 30. mars 2012 kl. 21:19 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Så avslappende bilder med gode farger!

God påske til deg og familien!

 
Klokken 31. mars 2012 kl. 12:48 , Blogger Haust sa ...

Det var no berre ein nydeleg kombinasjon! Herlege fargar!

God påske til deg og dine! :)

 
Klokken 31. mars 2012 kl. 22:39 , Blogger Hauge sa ...

Like fint som eg forestilte meg!!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden