mandag 20. februar 2012

Mens vi venter på skyvedører og tavlemaling

Kan jeg vise mannens hjemmesnekrede garderobe. Jeg tegner og forteller og han snekrer. Super abeidsfordeling.


Vi hadde tidligere et Pax-skap fra IKEA. Det fylte på ingen måte hele kroken og den 20 cm breie glipa ved siden av skapet avlet edderkopper og rot og skrot.


Nå har vi fått Elfakurvene opp fra gulvet, skohyller til voksensko, to kasser på hjul nederst (en til barnesko som bare blir større og større og en til vesker og sekker), kurvene som før stod oppå skapet står nå inni og jammen ble det plass til ei ekstra hylle.





Som vanlig når vi har laget noe jeg er fornøyd med tar jeg flere turer hver dag til herligheten bare for å kjenne på hvor fornøyd jeg er. Fire ukers leveringstid var det på dørene og når de kommer må de males med tavlemaling. Jeg gleder meg til å få klær og sko bak dører.


(Og ikke fortell det til mannen. Skyvedørsgarderoben er bare første trinn i ny-gang-prosjektet.)

Etiketter: , ,

14 Kommentarer:

Klokken 20. februar 2012 kl. 18:49 , Blogger top of the moon sa ...

For en forandring! Superfint ble det =) God uke til deg

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 19:05 , Anonymous Anonym sa ...

Kjempefint!

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 19:06 , Blogger Flittige Fruer sa ...

Kanonløsning! :) Godt med handy menn :)

Fin uke til deg! Gleder oss til flere innlegg.

Mari

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 20:01 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Akkurat samme arbeidsfordeling som hos oss hi, hi.
Liker det jeg ser...
Elsker orden og prøver hele tiden å tenke ut bedre løsninger for klær og sko.
Ser veldig bra utnytta ut og fint var det også, det nye systemet hos dere :)
Ikke rart du må "legge turen innom det" noen ganger til dagen hi, hi.
Klem May Helen

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 20:10 , Blogger Pia sa ...

Vi har også fått oss et garderoberom, med hyller og stenger og skuffer. Vi er kjempefornøyd! For du verden så mye klær og ting og tang man har...

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 20:24 , Blogger Torunn sa ...

For en deilig garderobeløsning!

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 21:12 , Blogger cathrine - trettien [31] sa ...

Herlig, alltid godt å fornye og endre! Gleder meg til å se resultatet. Ha en fin kveld! :)

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 23:42 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

Dette er råflott! Vi skal endelig kvitte oss med vårt Pax-skap i gangen, venter på de bestilte skyvedørene. Mannen her foreslo ikke noe om å snekre innredningen sjøl...hmpf.

 
Klokken 21. februar 2012 kl. 02:12 , Blogger Hauge sa ...

For ein herlighet! Hos oss er det eg som teiknar og forklarer, og svigerfar som snekrar. Mannen monterer. Også ein arbeidsfordeling eg kan leva med!

 
Klokken 21. februar 2012 kl. 19:37 , Blogger macMatre sa ...

Så fint det ble! Kjempe!
Herlig med ordning & reda :)
Spent på å se resten av prosjektene dine!
Klem Guro

 
Klokken 22. februar 2012 kl. 15:48 , Blogger Kristine - Et Nytt Kapittel sa ...

Sååå fin garderobeløsning! Jeg er på jakt etter fine skyvedører til vår garderobeløsning. Hvor har du bestilt dine som kan males med tavlemaling?

Hilsen Kristine

 
Klokken 22. februar 2012 kl. 16:20 , Blogger marie sa ...

Det er rimeligste sort fra Elfa. Ment til. Males eller tapetseres.

 
Klokken 22. februar 2012 kl. 17:52 , Blogger Balke gård sa ...

Å dette var smart, så godt utnyttet plass også. Mvh Marianne

 
Klokken 25. februar 2012 kl. 19:02 , Blogger Mona sa ...

Hei!
Nå ser jeg flisene dine i sin helhet! Visste jeg hadde vært inne på din blogg tidligere.. :)
Håper du finner ut av alle grå-fargene fra tidligere i dag! :)

Klem fra Mona

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden