onsdag 28. desember 2011

Julepyntet kosekrok

Kosekroken på kjøkken er julepyntet. Vi bruker ikke kuler på juletreet, men jeg har likevel en pen liten julekulesamling. Det finnes jo så mange lekre kuler. I år ble de vinduspynt.







Etter å ha vært uten adventstake i mange år fant jeg endelig en jeg likte i ett vindu i ett hus som jeg ofte går forsbi. Heldigvis fant jeg ut hvor jeg kunne få tak i den (Plantasjen og Jernia). Jeg tror faktisk jeg er pittelitt forelsket i den. *tilstår*




Etiketter: ,

9 Kommentarer:

Klokken 28. desember 2011 kl. 14:54 , Anonymous hedvig sa ...

Kjempeflott idé til bruk av julekuler! :) Og staken var topp!

 
Klokken 28. desember 2011 kl. 15:02 , Blogger takhøyde sa ...

Supert å henge julekuler i vinduet!!
Ønsker deg en fortsatt flott romjul!!
Klem Heidi :)

 
Klokken 28. desember 2011 kl. 15:04 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Så herlig med julekulene i vinduet...
Og lysestaken var også veldig enkel og fin :)
Håper dere har fine romjulsdager.
Klem May Helen

 
Klokken 28. desember 2011 kl. 15:20 , Blogger Whitebite sa ...

elsker stilen din.
punktum.

 
Klokken 28. desember 2011 kl. 15:21 , Blogger Whitebite sa ...

men...du vet at du har orbekreftelse for å kommentere?? (ikke nødvendig):)

 
Klokken 28. desember 2011 kl. 19:39 , Blogger Skjerstad sa ...

Veldig fint med julekuler på en snor slik :) Og en koselig krok !

Ha en fin jul videre :)
Klem fra Janne

 
Klokken 28. desember 2011 kl. 20:02 , Blogger Veronica sa ...

Heia,
Gikk forbi huset ditt 2. juledag på vei til selskap og skulle innom med jule...eh..romjulskortet ditt...som lå hjemme! Grr! Da så jeg vinduet ditt. Det så fantastisk fint ut! Klem

 
Klokken 28. desember 2011 kl. 20:09 , Blogger marie sa ...

Whitebite : det ante jeg ikke at jeg hadde og det var ikke meningen.

Veronica: julekortene henger oppe helt til neste jul så du har god tid. Knis.

 
Klokken 28. desember 2011 kl. 21:20 , Blogger gyldenkron sa ...

Så koselig :) Og den staken var lekker, har jeg aldri sett før

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden