mandag 17. oktober 2011

Noen ganger føler jeg meg riktig så genial

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle strikke leggvarmere til lillebror. Det står på lista over ting jeg skal gjøre, men med tanke på at den lista er mange meter lang har det ikke vært prioritert.

I dag spurte Nine om jeg hadde pulsvarmere til henne. Og som den gode mor jeg er har jeg selvsagt et utvalg av arten. Jeg fant frem to par og hun valgte noen i lysblå alpakka. De turkis i Topp t'tå, lå igjen på gulvet (det er der alt i vårt hus havner av en eller annen ukjent grunn). Lillebror kom krypende mot meg og plutselig så bare så jeg at pulsvarmerene var de perfekte leggvarmerene.

Jeg kjenner at jeg blir rent lykkelig når jeg finner ut at ting har flere bruksområder og at jeg allerede har noe jeg ønsker meg.



Og den unge mannen var riktig så fornøyd og mor har en ting mindre på lista uten å ha gjort det slag. Me like.

Etiketter: ,

10 Kommentarer:

Klokken 17. oktober 2011 kl. 18:05 , Blogger Lene sa ...

Så smart! De ble kjempefien som leggvarmere.

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 18:07 , Blogger I.M sa ...

Flerbruk er bra:)
Så fine de ble!

Ine

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 18:36 , Anonymous Anonym sa ...

Herlig med en lillebror! Og en glemmer aldri den deilige følelsen av nærhet som bare små barn kan gi. Savnet er der alltid, selv etter 35 år. Men så får en barnebarn som er til utrolig glede.
Kos deg med ettåringen din, du!

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 19:06 , Blogger Haust sa ...

Genialt! :D

Ha ei god veke!

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 21:13 , Blogger Elisabeth sa ...

Det ble jo supre leggvarmere! Herlig farge til godgutten også :)

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 21:33 , Blogger Unknown sa ...

De var jo supre både som pulsvarmere og leggvarmere .-)

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 21:55 , Blogger deconordic sa ...

Hihi! Så stilig, og for en fin liten tass. Likte det forrige blogginnlegget ditt så godt også. Rører mammahjertet. Tok meg bare ikke tid til å bloggkommentere den dagen.

Klem

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 22:19 , Blogger Brit Strikkenerd sa ...

Supert når slike geniale øyeblikk bare dukker opp.)

 
Klokken 18. oktober 2011 kl. 09:05 , Blogger Veronica sa ...

Så stilig! Herlige bilder av gullungen:-)

 
Klokken 18. oktober 2011 kl. 21:26 , Blogger Tulip sa ...

Hehe, genialt!
Så fin liten gutt;)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden