fredag 2. september 2011

Velkommen høst!

Da var den den. Høsten. Den fineste årstiden av de alle. Min årstid.

Jeg elsker tørre og kalde høstdager med fargerike blader. Å kjenne den skarpe lufta i halsen.
Trille tur og mate fuglene.



Jeg elsker å sitte inne. Kakao i koppen, regnet piskende mot rutene og vind som ommøblerer hagen.



Gå tur i regnet. Bli slitenvåt og komme hjem til teppe i sofaen.



Å overraske ungene med boller og kakao en dag de har gått hjem i regnet.


Jeg elsker høsten.

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Klokken 2. september 2011 kl. 23:04 , Blogger Kine sa ...

jeg og!
i dag overrasket jeg to slitne barnehagegutter med vafler til middag, de ble superglade og jeg scorte høyt på verdensbestemamma-ranken!

 
Klokken 2. september 2011 kl. 23:18 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Nydelige høstbilder...
Endelig fikk jeg tatt turen innom deg ;)
Bra med hjelm!
Og mange fine innlegg under her...
God helg til deg og dine.
Klem May Helen

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden