torsdag 8. september 2011

Bak scenen

Alle stylister har en assistent (eller tre). Så også jeg. I går, da jeg prøvde å feste høstfølelsen min til bildet, var det lite hjelp i min assistent. Han stod stort sett og snurret på snurrestolen og betraktet sin sjefs dillerier.


Plutselig oppdaget han noe av interesse. Jeg antok at det var kosebamsen og elefanten som jeg hadde lånt uten å spørre om lov. Eller så kunne det jo være at assistenten endelig hadde våknet og så et pledd som lå skeivt. Ikke godt å vite når man har en assistent som taler sitt eget språk.


Ser man det! Den unge assistenten har oppdaget ballen med den lange halen. Hvilket funn! Ja, da kan det være det samme med elefant, kosebamse og pledd i fri dressur.


Utrolig hvor fort halen falt på gulvet. Og så mye gøy. Dette var kjekkerene enn å se på hun som diller med kamera. Endelig skjer det noe her!


Føler du at dette forstyrer arbeidet ditt? Var det ikke dette du tenkte på da du sa at jeg kunne hjelpe til, kanskje? Ikke godt å forstå seg på disse kvinnemenneskene.

Etiketter: ,

12 Kommentarer:

Klokken 8. september 2011 kl. 08:59 , Blogger Tessi sa ...

For en søt gutt du har:)

klem Tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

 
Klokken 8. september 2011 kl. 09:06 , Blogger Katrine Anita sa ...

Haha, så morsomt! Ser ut som han koser seg.
Ha en magisk dag!

 
Klokken 8. september 2011 kl. 09:08 , Blogger Margrethe sa ...

Jeg ble veldig fascinert over at du rakk å redde unna kaktusen.

 
Klokken 8. september 2011 kl. 09:58 , Blogger Ellen sa ...

Dere har det så koselig! Og ja, en assistent er ikke alltid til like god hjelp ;) Her i huset har vi måttet rydde vekk det ene og det andre, vi har en klatremus og bajas i hus nå. Han er overalt hele tiden! Lurer på hvor lenge du kan ha ting stående på bordet? Eller hva med gitaren? Han er i allefall utrolig søt han assistenten din altså! Klart at en ball med hale er mer moro enn hun som flyr rundt og vil ta bilder hele tiden ;-)
Ha en god torsdag!! Klem fra Ellen

 
Klokken 8. september 2011 kl. 10:04 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Koselig, likte denne bilderekka like godt som utfordringsbildene.
Søt liten tass!

Ha en super dag!
Klem

 
Klokken 8. september 2011 kl. 11:13 , Blogger Høytrykk sa ...

Herlig! Den lille assistenten matcher jo forresten interiøret perfekt i fargene, så kanskje han tok på seg jobben som "inventar". :)

 
Klokken 8. september 2011 kl. 11:33 , Blogger Inger Johanne sa ...

Hehe...så herleg assistent du har! Ganske lik min. Som ein aldri kan vite om ryddar eller rotar. Men fine er dei!!

Klem

 
Klokken 8. september 2011 kl. 14:55 , Blogger Åpent^hus sa ...

hihi. artig innlegg
og utrolig skjønn gullklump!

 
Klokken 8. september 2011 kl. 15:03 , Blogger Kine sa ...

tihi :)

 
Klokken 8. september 2011 kl. 17:13 , Blogger g u r o sa ...

Så herleg! :) Skjønne, skjønne assistenten din! Det ser ut som de hadde ei fin stund i lag!

Tøflane du såg på bloggen min er heilt fine i storleiken. Ikkje for store og ikkje for små. Str 6-12 mnd er perfekt for min gut på 10 mnd, i alle fall. :) Og prisen...eg trur eg betalte 167 kr for tre par inkl porto frå Canada!! :)

Nyt hausten vidare!

 
Klokken 8. september 2011 kl. 21:56 , Anonymous veronica sa ...

Åh! Så deilig å bare være hjemme med skjønnasen og leke...
Gleder meg til å treffes neste uke.
klem fra nybakt-karrieremamma;-)

 
Klokken 10. september 2011 kl. 20:45 , Blogger Myke minutter sa ...

Ubetalelig! :) Han minner veldig om min lille "assistent" :) Og grattis med galleriplass! Ha en fortsatt strålende helg :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden