mandag 13. juni 2011

Tredje junigavedryss - mariefriis nettveske

I mai 2008 var jeg med på en gjenbrukskonkurranse på Hobbyboden. Oppgaven var å lage en handleveske av gjenbruksmaterialer og jeg var så heldig og vant publikumsprisen med min handleveske. Etter det har jeg laget utallige vesker etter denne modellen og nå har du mulighet til å få en. Tredje gavedrysset er nemlig denne handleveska:




Jeg kan ikke garantere for at alle sømmene er helt beine. Den personlige assistenten min fant nemlig ut at å sy på symaskin var fantastisk moro. Tut og kjør!


Lyst til å vinne veska?

Det eneste du trenger å gjøre er å skrive en kommentar under dette innlegget og skrive hvordan du fant bloggen min første gangen. Enkelpenkelt!

Om du ikke har blogg må du legge ved mailadressa di.

Trekning 1. juli.

Meldt deg på mine andre gavedryss?

Her finner du første junigavedryss.

Her finner du andre junigavedryss.

Etiketter: , , ,

97 Kommentarer:

Klokken 13. juni 2011 kl. 21:35 , Blogger Claire sa ...

Jeg vil gjerne vinne en veske! Først gang jeg fant bloggen din var nok du som ga meg linken, for ganske mange år siden!

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 21:41 , Blogger Eri sa ...

Jeg kan gjerne kjøpe en sånn veske, for vinne gjør jeg aldri. Den var utrolig søt!

Linken har jeg fått av deg en gang i tden. Sikkert på samme måte som Claire.

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 21:55 , Blogger Lisbeth sa ...

Åh, den var absolutt D'Arcy-perfekt. Jeg fikk link til bloggen din for årevis siden - på samme sted som Eri og Claire. Har fulgt den jevnt og trutt siden. Finfine bloggen!

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 21:57 , Anonymous Mona sa ...

Flott veske og søt assistent!
Fant bloggen din via Uformelt :-)

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:09 , Blogger bamsemums/Wenche sa ...

Selvsagt har jeg plass til enda en Mariefriis-veske til. Jeg fikk vel link via vårt felles forum. hilsen mums bamsemums.knurran@gmail.com

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:11 , Blogger Helene sa ...

Jeg blir gjerne med, denne veska var jo bare nydelig! Jeg husker ikke helt hvordan jeg fant fram bloggen din, men det var nok via andre blogger. Jeg titter litt rundt, og havnet lengre og lengre inn i bloggverdenen :)

klem

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:14 , Blogger Lunamon sa ...

Å denne var bare lekker!!
Jeg kjøpte ei småblomstra brun og kvit veske av deg en gang. Digger den. Har fulgt bloggen din i "årevis" Tror nok inngangsporten var Hobbyboden og link via via...

Ha ei strålandes ny uke.

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:14 , Blogger strikkegal sa ...

Fant linken til siden din inne på et felles forum tenker jeg :) Vil gjerne være med i trekning om veske!

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:15 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Den hadde så absolutt passet perfekt til meg:) Lekker! Hihi...takk ellers for mange supre tips! Må lage slikt "stativ" til bærbuskene våre. Den gulerotkaka har jeg laget før, er helt NYDELIG!

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:15 , Anonymous Ann Kristin sa ...

Å, den hadde vært super fin å ha til sommeren!:o)
Jeg fant bloggen din gjennom h.avis.no, da jeg nesten er fra samme distrikt som deg:o)
(e.mail: grovamyr@gmail.com)

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:16 , Blogger Høytrykk sa ...

Jeg har veldig lyst til å vinne den veska! Knallfin!

Det er lenge siden jeg fant bloggen din, lenge før jeg begynte med blogging selv. Men jeg lurer på om det kanskje kunne være at jeg googlet et eller annet og havnet hos deg.

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:16 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

For et flott nett, det ser kjekt ut til bibliotekbøker.

Jeg er nok førstegangsbesøkende, ramla inn via bloggrollen til Pias verden.

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:20 , Blogger ingvildogguro sa ...

Den veska kunne jeg godt tenkt meg, Marie! Kjempefin (og bare sjarmerende med den lille hjelperens bittelitt skjeve sømmer)!

Hmmm...jeg mener jeg leste bloggen din første gang etter avisoppslaget i Haugesunds Avis om blogg og loppis.

Ingvild

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:31 , Blogger Pia sa ...

Super veske! Husker ikke når og hvordan jeg fant deg - var det via foreldremanualens mammakåringer i 2009? Tror det. Etterhvert som vi har planlagt hus, har jeg fulgt ekstar godt med - liker huset deres, har funnet en del inspirasjon;)

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:34 , Blogger Marieki sa ...

åååh, for ei lekker veske!!:D
Jeg fant bloggen din via hobbyboden:)

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:39 , Anonymous Blomsterpikebarn Tulip sa ...

Jeg fikk jo linken av deg for lenge, lenge siden, og har fulgt med hele veien. Til og med når du har vært borte fra you know where, og når jeg nå er borte fra you know where.

Men jeg ville ikke kalle dette en handleveske, for det er jo en veskeveske. Fin nok til alt, muligens bortsett fra i operaen, men der er jeg ikke så ofte allikevel. :jerte:

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:39 , Blogger Inger-Lise sa ...

Nydelig stoff på en rålekker veske. *ønske seg* :)
Første gang jeg fant bloggen din var leeeeeenge siden, og jeg tror det var på en surfe runde via via via noen andre blogger. Siden har jeg vært fast leser, selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen kommentarer. *prøver å bli bedre* :)
KLEM fra Inger-Lise

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:43 , Blogger Strikkelise sa ...

Trekker et lodd og sender en liten hilsen til han derre assistenten. Kompetansen er bred allerede, ser jeg!

Bloggen din fant jeg gjennom Hobbyboden en gang i tiden :)

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 22:44 , Blogger Cecilie sa ...

Nydelig veske, hadde vore veldig kjekt å vunne denne. Eg fann bloggen din gjennom h-avis. Ha ei fin veke :-)

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 23:11 , Anonymous Janet sa ...

Hei igjen! Har nok følgt bloggen din lenge. Fikk den av deg, en gang for lenge siden. Skulle gjerne vunnet den fine vesken, skal ut å reise i sommer, og da hadde den passet perfekt. Klem fra Janet

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 23:11 , Blogger Solveig sa ...

Ohhhhhhh den kunne eg tenkt meg ;-) Flotte farger og akkurat passe te å ha strikketøyet i. Fine te alt.
X-fingre og tær...

Ha ei fine uka :-))

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 23:13 , Anonymous Nuto sa ...

Lekkert stoff!

Første gang jeg var på bloggen din var da den var helt ny, og du hadde linket til den på forumet. Siden det har jeg vært fast leser.

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 23:36 , Anonymous Anita Hatlem sa ...

Klart eg må prøva meg på denna stilga vesko Bente :-) Syns bloggen din e so trivelig. Hørte første gang om bloggen din hos naboen ( Anita). Var først inne på den då me blei venna på fjesboke!!
Klem Anita

 
Klokken 13. juni 2011 kl. 23:41 , Blogger Maren sa ...

Lekker veske!
Jeg fant bloggen din gjennom sulvis.com

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 00:02 , Anonymous June sa ...

Heisann.Kjempefin veske. Den hadde vært kjekk å vinne. Jeg leste om bloggen din første gang i avisa. Kjempekoselig å følge deg og alle gode tips du kommer med. Mvh June (juth@c2i.net)

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 00:10 , Anonymous Anonym sa ...

Heisann ;-)

For ei flotte veska, Bente -- den har eg veldig, veldig lyst på....tvi, tvi...;-))
Bloggen din leita eg fram, fordi eg hørte på jobb at du blogga ;-) Eg følge deg på bloggen ;-)

KLem

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 00:11 , Anonymous ranveig sa ...

Hei, igjen.....

Den forrige kommentaren, Bente, va fra Ranveig ;-))

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 01:34 , Blogger Lisbeth sa ...

Jeg fant bloggen din via Hobbyboden hvor jeg falt pladask for nettopp veskene dine. Jeg gikk glipp av flere runder hvor du solgte vesker, men til slutt var jeg så heldig å få kjøpt en av deg. Den vesken har vært i daglig bruk siden og er dessverre helt utslitt. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av en veske fra deg.

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 07:00 , Anonymous Anonym sa ...

Jatakk! Linken har jeg hatt så lenge at jeg knapt husker, men det må være du som har gitt meg den. Jeg har jo kjøpt veske av deg før også. I dag kom jeg via FB.

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 09:41 , Anonymous Anonym sa ...

Fant bloggen din via h-avis, men hadde lest om den i avisen før den tid... Etter å ha vært innom første gang ble jeg hekta, og er innom flere ganger i uken:-)Husker forøvrig da du som barn med jevne mellomrom var på besøk hos din kusine Evy i Kopervik, og ble med oss (gjengen i gata) på diverse lek og moro:-)
Dersom jeg ikke vinner så vil jeg gjerne kjøpe en veske:-)

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 10:20 , Blogger Kine sa ...

Hei Marie!
Jeg fant bloggen din på foreldremanualen.no :)!
Gleder meg til å lese bloggen din fremover :)
god uke!

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 10:48 , Blogger tinemari sa ...

Heisann! Jeg husker faktisk ikke hvordan jeg kom over bloggen din, men det var en av de første jeg fulgte med på. Det begynner å bli en del år siden nå.

Kjempefin veske, du har en flink assistent!

Hilsen fra tinemari

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 10:50 , Blogger Mariann sa ...

Jeg fant bloggen fordi jeg letet etter et maleri av Amaldus Nielsen. Vi skal ha en firmafest på Arisholmen og jeg vet at Amaldus Nielsen har jobbet og malt mens han bodde der. Dette er i Fredrikstad kommune. Så dermed datt jeg inn på en blogg og i den bloggen fant eg en link til din blogg. Som jeg fattet interesse for fordi den har flotte bilder og interesante tema. Den veska er jo bare rålekker.

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 10:55 , Anonymous Kame sa ...

Det husker jeg! Det var nemlig for veldig lenge siden at du fortalte du skulle bruke en form for psevdonym på bloggen, med navn som ikke var mye i bruk. Og siden dette var før FB(?), så måtte jeg google og styre noe veldig i håp om å finne den, for akkurat da var du i oppstartsfasen og bittelitt sjenert (hva skjedde? hihi).

Men, jeg husker ikke om mine søkeegenskaper var gode nok til å finne den på egenhånd, eller om du faktisk var så grei og fortalte meg det til slutt..

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 11:35 , Blogger Innestemmen sa ...

På bloggrullen til nr9 =)
Mvh Siv

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 11:37 , Blogger Guro sa ...

Jeg fant bloggen din da du hadde påskepynt hos NIB, innbiller jeg meg. Siden den gang har jeg fulgt med. :)

Den unge herremannen er forresten veldig fin i Manducaen sin. Kjekk bæredings, vår er også i daglig bruk.

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 11:55 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg fant bloggen din fordi jeg søkte via google etter en oppskrift for å lage en veske!!! da ville det passe fint å vinne en...
hilsen fra tyskland
inga (inga_klingner[at]web.de)

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 12:01 , Blogger Iryl sa ...

Flott veske! Har fulgt bloggen din i mange år nå - og er rimelig sikker på at jeg fant link til den via Hobbyboden :-)

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 12:33 , Anonymous siri sa ...

Tror eg har følgte med bloggen din i snart 2 år no, men er litt usikkert om korleis eg fant den- var mest sannsynlig etter en google-søkje for boller eller noko sånt :) Krysse fingrene mine at du trekker #39!

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 12:51 , Blogger Margrethe sa ...

Åååh, det er jo vesken min jo! Og min som har revnet midt på den ene siden etter en litt travel morgen der den hang seg opp i dørhåndtaket, samt har noen oljeflekker fra sykkelkjedet som jeg ikke får bort. Men jeg bruker den likevel, for jeg har jo trodd at det ikke finnes flere *blafre med øyevippene*

Hvordan fant jeg bloggen din? Våren 2006 brakk jeg ankelen på en vulkan i Guatemala og måtte avbryte jordomreisen. Jeg kom hjem med gipset fot og holdt på å kjede vettet av meg ettersom jeg ikke hadde verken jobb eller skole å ta meg til. Da ble strikkepinnene tatt opp igjen og nettet ble trålet for inspirasjon. Jeg kom til forsiden av hobbyboden, kom til bloggen til laura og ble sittende og lese. Første innlegget jeg leste var om deg og Nine på blomsterplukketur. Du kan jo se om du finner det i arkivet - jeg tror det var i slutten av mai 2006. Så leste jeg alle innleggene bakover til det ikke var flere innlegg. Siden har jeg ventet på nye innlegg, venter enda og gleder meg hver gang de kommer.

Hilsen fan#1

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 13:26 , Blogger Veronica sa ...

Hei Bente,
Jeg hørte om bloggen din fra ei venninne som bor i Oslo for noen år siden,og siden har jeg fulgt deg og dine på denne nydelige bloggen..og plutselig var vi i samme barselgruppe! Kjempekoselig! Du er en veldig inspirerende jente og veldig kjekt å bli kjent med deg.
Klem fra Veronica
PS: jeg syns jeg fortjener å vinne siden du stakk av med kommoden "min" på loppis;-)hihi!

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 14:18 , Anonymous Anonym sa ...

Vil gjerne være med i trekning! Fant bloggen din via andre bobbyblogger. Helt sikkert en strikkeblogg, er stort sett det jeg leser av hobbyblogger. helenvo@hotmail.no

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 16:05 , Blogger Danden sa ...

ÅJAAAAAA, den veska har jeg veldig lyst på! Ikke at jeg har så veldig få vesker fra før av, men det er alltid kjekt med en til - og denne så både praktisk og flott ut!

Jeg mener jeg hørte om bloggen din av ei venninne. Siden jeg kjente deg fra før, syntes jeg det var ekstra stas å ta en titt. Og siden har jeg tittet - både titt og ofte!

Pleier ikke ha vinnerlykke, men man får da prøve seg? Håper det blir meg!<3

Danden

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 19:40 , Anonymous Solei sa ...

Jeg vil gjerne vinne:) Linken til din koselige blogg fant jeg for en stund siden i Felisis sin blogg:)

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 19:48 , Anonymous anne-linn sa ...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Har allerede en slik veske som jeg har kjøpt av deg og er superfornøyd med den! Kunne godt tenke meg en til. Jeg fant link til din blogg gjennom bloggen til svigerinna til søstera di da hun begynte å blogge. Siden har jeg vært innom jevnt og trutt!

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 20:08 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg har fulgt deg lenge, og husker ikke helt hvordan jeg fant deg, men jeg tror det kan ha vært gjennom bloggen til Sol. Jeg koser meg fortsatt på "besøk" hos deg og er fast gjest :)
Vesken er utrolig fin og jeg vil gjerne være med i trekningen.

Mvh.
Stine Marie

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 22:36 , Anonymous Anonym sa ...

Fin veske og sjønn assistent.
Eg fann bloggen din etter at svigermor hadde lest om deg i Haugesunds avis, og eg leita deg fram :)Kjekt å følga med på nokre lokale bloggar.

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 22:53 , Blogger Lappesola sa ...

Jeg vil gjerne vinne veska di. Jeg tror jeg fant bloggen din på en surferunde en gang.

Hilsen Sol

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 22:59 , Blogger Lin K sa ...

For en flott veske! Jeg kan jo ikke la denne muligheten gå fra meg :)

I motsetning til mange av dine trofaste leses over, har jeg ikke fulgt deg så veldig lenge. Jeg fant deg første gang etter å ha sett festbordet ditt inne hos NIB. Det var det eneste bordet som ga meg skikkelig feststemning, sikkert fordi vi også akkurat hadde hatt en rosa konfirmasjon. Jeg ble sittende å bla bakover i bloggen, og flirte for meg selv av det du skrev om barndom på 70-tallet. Been there, done that. Siden har jeg stadig vært innom :)

Linnette

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 23:39 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Hei, for en fin veske!
Jeg er faktisk ikke 100 % sikker på hvordan jeg fant den fine og kreative bloggen din, men tror det var via NIB :)
Iallefall utrolig glad for at jeg fant deg hi, hi.
Klem May Helen

 
Klokken 15. juni 2011 kl. 09:04 , Blogger Siw sa ...

Har allerede kjøpt ei veske hos deg, og den er blitt brukt utrolig mye, og er nå litt rufsete i kantene! Ønsker meg derfor ei ny :)
Flott blogg som jeg har fulgt i noen år nå! Hilsen Siw

 
Klokken 15. juni 2011 kl. 13:43 , Blogger karna sa ...

Jeg vil også være med ,-)

Datt vel innom deg via Hobbyboden en gang i tiden, ordentlig koselig blogg du har.

ps! at hudekjeks kan se så sjarmerende ut ,-)

 
Klokken 15. juni 2011 kl. 13:57 , Blogger eventyrLise sa ...

Bloggen din har jeg nok funnet gjennom noen andre blogger. :)

 
Klokken 15. juni 2011 kl. 18:09 , Blogger Hilde. sa ...

Hei. Bloggen fant jeg tror jeg via andre blogger, eller var det fra et forum tro.... husker ikkje helt.... Klem fra Skudeneshavn.

 
Klokken 15. juni 2011 kl. 21:21 , Blogger Kjersti Våge sa ...

Hei Bente.
Kjempefine vesker du lage. Tror nok du må begynna å sy / sella ijen. Første gången eg hørte om bloggen din va i klubb me Anett å Elin. Kjekt å følla me på lillebror så e blitt kjempestore.

 
Klokken 16. juni 2011 kl. 11:43 , Anonymous Gunn sa ...

Hei Marie. Elsker bloggen din og MÅ innom daglig :) Jeg ble tipset av min svigerinne første gang og har siden vært solgt :)
Er spesiellt glad i veskene dine og HÅPER jeg er så heldig å vinne sommerveska di :)

 
Klokken 16. juni 2011 kl. 15:59 , Anonymous Anonym sa ...

Flott blott, fant den via en annen blogger..
ønsker meg veldig den vesken.
Hilsen Torunn
Ltorungu@onlline.no

 
Klokken 17. juni 2011 kl. 17:27 , Anonymous Anonym sa ...

Heisan!

Fant bloggen din gjennom avisa.. Kjempekosli å følge deg:-) Å den veska var bare supersøt:-)
cathrineandreassen1978@hotmail.com

 
Klokken 18. juni 2011 kl. 08:16 , Blogger Tilla sa ...

Den var veldig fin:) Fant deg gjennom en annen blogg!


Cammi(cammii85@gmail.com)

 
Klokken 19. juni 2011 kl. 08:48 , Anonymous hegekatrin (HB) hegekat_tannAThotmailDOTcom sa ...

For ei flott veske!!!
JEg fant bloggen din via Hobbyboden!

 
Klokken 19. juni 2011 kl. 11:06 , Blogger Soline sa ...

Hei

Jeg vil gjerne vinne en slik veske! Jeg vet ikke hvor jeg fant bloggen din første gang - men nå er jeg innom med ujevne mellomrom.

 
Klokken 19. juni 2011 kl. 20:10 , Blogger Margareth Johansen sa ...

Fant bloggen din då eg søkte på "clupea" :o)

 
Klokken 19. juni 2011 kl. 20:44 , Anonymous Inger Elin Faizi sa ...

Hei En slik flott veske vil nok alle eie :o) Også jeg. Jeg husker ikke hvordan jeg datt innom bloggen din, men det var nok under en surfe runde på blogger om interiør,søm og hverdagsliv. Siden har jeg hvert innom jevnlig hver uke. Rabbarbra saften din er laget og ble kjempegod ( tilsatte litt jordbær)
Jeg blogger ikke selv, men er i prossess om å sette i gang selv. Kun på facebook enda.
Lykke til og ha en god sommer!

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 00:38 , Blogger The Rose Hypnosis sa ...

Fant bloggen din via "foreldremanualen". :)

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 08:13 , Blogger Ugla sa ...

Jeg ønsker meg veske!
Jeg fant vel inn hit via Hobbyboden for en del år siden.
Ønsker deg en riktig fin sommer.

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 12:45 , Blogger Hanne sa ...

Åh, jeg må teste vinnerlykken :)
Jeg fant gudskjelov veien hit inn - via Hobbyboden.
Pludrehanneklem

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 12:49 , Blogger Geroannie sa ...

Jeg ble tipset om bloggen din av ei venninne :)
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 13:16 , Anonymous Beamer sa ...

Jeg snubla innom bloggen din litt via via ved tilfeldig surfing.

Vesken var kjempelekker, og jeg krysser fingre for vinnerlykken.

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 13:44 , Blogger Elisabeth sa ...

Jeg har nok "alltid" fulgt bloggen din. Husker ikke om du allerede startet opp da du var Laura, men bloggen ble nok annonsert på et forum da du startet den opp ;) Det er i alle fall morsomt at så mange av de første hobbyforumenes medlemmer enda er aktive.

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 15:44 , Blogger Wenche/chawo sa ...

Kjempefin veske.Jeg fant bloggen via Hobbyboden.

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 17:10 , Anonymous Anonym sa ...

åååh!!! Denne veska er jo bare helt suuuper!! Har lenge ønsket meg en marieveske! :-)

Jeg snublet over bloggen din for lenge siden! Din blogg var faktisk en av de første jeg merket meg! Hvor jeg fant den? Hmm.. Ikke helt sikker gitt!!

Krysser fingrene for denne junigaven! Veska er rett og slett LEKKER!!

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 17:22 , Blogger Solveig sa ...

Hei igjen ;-)
Ble så ivrig at jeg ikke så du hadde et spørsmål til oss... vet ikke hvordan jeg fant bloggen din første gang jeg. Har kollegaer som har fulgt deg og snakket om det på jobb,og så var du jo i lokal aviså ;-)

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 18:34 , Blogger Birkus sa ...

Det var en utrolig flott veske. Jeg elsker handlett, så jeg slepper få med meg hauger med plastposer hjem fra shopping.
Jeg fant, og følger, bloggen din via Uformelt :-)

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 19:23 , Blogger Ingrid sa ...

Så flott veske. Jeg fant bloggen din på konkurransenet faktisk. Jeg har funnet mange flotte blogger der inne som jeg leser så og si daglig nå. Og etter jeg fant din, så skjønner jeg at jeg får en til :)

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 20:30 , Anonymous Anonym sa ...

1 lodd, til bytur, til lett sommertøyskift på stranden, vesken kan brukes til så mye... og flott er den!
Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

 
Klokken 20. juni 2011 kl. 20:49 , Anonymous Anonym sa ...

Hiver meg så klart med!
Satser på vinnerloddet med et lodd :)
Fant bloggen igjennom en annen blogg :)
Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

 
Klokken 21. juni 2011 kl. 00:16 , Blogger HildeR sa ...

:¨`·.·´¨;
`·.,¸ Knalltøff veske!
Trekker meg 2 lodd, kommenterer og følger.
mari_gull(at)yahoo.no

 
Klokken 21. juni 2011 kl. 22:13 , Anonymous Sirkus sa ...

Juhu.

 
Klokken 21. juni 2011 kl. 22:16 , Anonymous Sirkus sa ...

Hehe, den ble sendt før jeg var ferdigskrevet. *ivrig*
Jeg tror jeg fulgte linken din fra et annet sted vi møtes, jo, det må det være.

 
Klokken 22. juni 2011 kl. 20:54 , Blogger Mammadragen sa ...

Du er blant toppfavorittbloggerne mine :) og jeg fant deg tilfeldig ved at du la ut en god kommentar hos en annen blogger som jeg ikke husker navnet på nå :)

 
Klokken 23. juni 2011 kl. 04:24 , Anonymous Anonym sa ...

Titt tei
Lotteri er gøy. Må ha ett lodd når det er en sånn fin veske i premie:-)

Koselig blogg du skriver :-)

Mvh
Beate
beateae@gmail.com

 
Klokken 23. juni 2011 kl. 18:07 , Anonymous Sulvis sa ...

Adressen hit fikk jeg engang av en dame fra Sogndal som elsker bloggen din. Så det så. Jeg forstår henne godt!

 
Klokken 23. juni 2011 kl. 22:31 , Blogger Ida Lind sa ...

Jeg fant deg via konkurransenett :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.no

Flott veske!

 
Klokken 23. juni 2011 kl. 22:32 , Blogger Ida Lind sa ...

Jeg fant deg inne i en annen blogg jeg var innom såvidt jeg husker :)
Blir ofte sånn- at man går fra den ene til den andre i blogglandia!

 
Klokken 24. juni 2011 kl. 21:15 , Anonymous Anonym sa ...

Artig med gavedryss fra en utolig flink og kreativ blogger! Fant bloggen din for et par år siden da jeg søkte på vesker (tror jeg), så jeg satser på vinnerlykke når du nettopp har ei veske som premie;-)
Mvh Kristine D., Tromsø

 
Klokken 25. juni 2011 kl. 22:50 , Blogger Hildes Scrappeunivers sa ...

Jeg er gjerne med. Fant bloggen din, da jeg satt og googlet på vesker!

Klem

 
Klokken 26. juni 2011 kl. 10:14 , Blogger hejsa80 sa ...

Hei
Jeg fant bloggen din via konkurransenett :)

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 09:46 , Blogger Margrethe sa ...

Hei, jeg vil veldig gjerne ha veske! Den var kjempefin :) Jeg fant bloggen din via konkurransenett.no
margrethekarijord@gmail.com

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 10:43 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg blir gjerne med på konkurransen! Fant bloggen din via Hobbyboden for flere år siden :-)
Hilsen Brünnhilde, b@bohn.no

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 21:50 , Anonymous Anonym sa ...

For et smart nett - perfekt for mitt mamma-liv. Fant bloggen din da jeg googlet i kveld. anikris3@online.no

 
Klokken 29. juni 2011 kl. 20:54 , Anonymous Abelone sa ...

Hei, jeg kom inn her via en link fra en annen blogg om din tredje give-away. Liker bloggen din og tingene du lodder ut, så jeg blir like godt med på alle :)
(abelone.eiklid@gmail.com)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 01:45 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg fant veien hit gjennom en anbefaling fra en vennine :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 10:22 , Anonymous Anonym sa ...

Jag älskar norska inredningsbloggar, de är finare än de svenska många. Hmm hoppas att svenska bloggare inte blir sura för jag gillar dem också. Har tänkt att starta en blogg jag med.

Jag hittade din blogg via andra bloggar: jag tror det var vaartlunehi.blogspot.com.

Tar gärna en lott!

nettan.klar@gmail.com

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:06 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Ser at jeg glemte å si hvordan jeg fant deg... Jeg mener det var slik at du la igjen en kommentar hos meg, så fant jeg bloggen din. Den er en fryd for øyet!

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:54 , Blogger to vrange sa ...

Superfin!

Jeg fant bloggen via en link om ordet avbefaling (!), faktisk! Og her var det trivelig, så jeg kommer tilbake :)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 13:22 , Anonymous Ann-Kristin sa ...

Huff, eg hugser ikkje korleis eg fann bloggen din. Mest sannsynleg i ein bloggroll ein stad:)

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 16:06 , Blogger annesand sa ...

Man trenger vel alltid en veske, og Mariefriisvesker har jeg vært fan av i mange år. Helt siden jeg fant bloggen din gjennom Sykroken. Må vel være 3,5 år siden, tenker jeg.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden