torsdag 30. juni 2011

MeMini-omsøm

Jeg har vært så heldig å få plukke med meg noen klær fra MeMini-returkassen hos Kristine Vikse. Hvilken godtepose! En av tingene jeg fikk med meg var en Mathildekjole i en nydelig blåfarge. Den var størrelse 116 og hadde et hull der en av blomstene hadde stått. Nine falt pladask for det myke stoffet og jeg så at dette ville bli et supert sommerskjørt i størrelse 10-12 år.

Før:



Etter:




Så myk at man kan hoppe meterhøyt!


Et ordentlig morsomt prosjekt og flere liknende prosjekter venter.

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 30. juni 2011 kl. 20:45 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Så lurt, så fint og så høyt!! :-)

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 08:05 , Blogger Mary-Anne sa ...

smart og veldig fint skjørt det ble da :D

 
Klokken 2. juli 2011 kl. 12:31 , Blogger Unknown sa ...

Så smart.. den ble jo kjempefin!

 
Klokken 4. juli 2011 kl. 22:44 , Anonymous Anonym sa ...

Så kult! Gøy :) Klem fra Kristine

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden