torsdag 9. juni 2011

Interiørblogging på et særdeles høyt plan

Jeg er ikke den som blir mest fotografert i familien Friis. Det kan man trygt si. Og jeg har et heller anstrengt forhold til det å bli tatt bilde av. Enten ser jeg trøtt ut, lukker øyne, flekker tenner, skjærer grimaser ellr tosker meg til på annet vis. Men nå trengte jeg et bilde hvor jeg så noenlunde edruelig ut. Jeg startet med å ta bilde av meg selv mens jeg satt ved kjøkkenbordet.


Hm. Finnes det ingen som kan rydde ut av oppvaskmaskinen og rydde kjøkkenbenken?

La oss prøve andre veien.

Ups! Der var det visst også en rotehaug.

- Oi, der gråter babyen. La meg slenge han i bæreselen og ta et bilde av oss to. Det blir koselig.

Eller kanskje ikke?Det var det med å se edruelig ut.
Og vise godsida. Og babyen, hvor er den?

Vi prøver på nytt. 

Nydelig bakgrunn, som vanlig. Og vi ser jo en lubben fot eller tre.

Jeg fikk noen bedre bilder da jeg fant ut at det beste var å stille seg foran husveggen. Ute. Den er ryddig, i alle fall. 

Om du skulle sette pris på mitt fantastisk ryddige kjøkken og vil hjelpe meg frem i NIB-sin avstemning for Norges beste interiørblogger kan du stemme her. Jeg er med i kategorien Interiør og hverdagsliv.

Etiketter: , , ,

10 Kommentarer:

Klokken 9. juni 2011 kl. 15:39 , Blogger Margrethe sa ...

Du sjarmerte meg!

Jeg blogger også rot, i mangel på noe bedre :)

 
Klokken 9. juni 2011 kl. 15:52 , Blogger Anne Grete sa ...

Hihihi, herlig innlegg! Syns du er flott jeg :)

Klem

 
Klokken 9. juni 2011 kl. 16:58 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Hehe..helt herlig!!!
Du sjarmerte jaggu meg, også!

 
Klokken 9. juni 2011 kl. 17:44 , Blogger Ingvild sa ...

klart at eg har stemt på deg - me heie jo på haugesund , og prøve å få te et lokalt bloggtreff snart ;)

 
Klokken 9. juni 2011 kl. 18:35 , Blogger Lillekatt sa ...

hehehehe, morsomt innlegg!! Kjenner til det å være gjennomgående ufotogen - det er en grunn til at jeg alltid er BAK kameraet! Eneste unntaket er heldigvis bryllupsdagen vår, da klarte fotografen faktisk å få tatt noen representable bilder! Kryss i taket!

Gratulerer med nominasjonen, så supert!! Flink er du!

 
Klokken 9. juni 2011 kl. 20:12 , Blogger Pia sa ...

Ha ha, jeg kjenner til det. Jeg hater å bli fotografert, og jeg blir aaltid mislykka - øyne lukket, mega dobbelthake, sløvet blikk, mm. Du ser jo ut som ei vakker dame da!

 
Klokken 9. juni 2011 kl. 22:41 , Blogger deconordic sa ...

Hahaha :-D Herlig innlegg!!!

 
Klokken 9. juni 2011 kl. 23:21 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Vakker dame med herlig blogg! Stemme avgitt:)

 
Klokken 9. juni 2011 kl. 23:51 , Blogger Danden sa ...

Dritkult, Bente - for å bruke et fantastisk teit ord.... (Mener: Enten er noe drit eller så er det kult. Kombinasjonen er....rar...)

Ja, skal man få noen bilder av seg selv, er det bare å forlenge armen og smile som best man kan!!

Synes for øvrig du klarte deg over middels bra.:o)

Tusen takk for tips om hvor du kjøpte dymo-tape-maskinen, forresten! SKAL rekke en tur til Clas i morgen - selv om oppgavene står i lang-lang kø dagen før den store sommerfesten på Røvær.

Gleder meg, men akkurat i skrivende stund har prestasjonsangsten tatt meg litt...

God helg!

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 16:09 , Blogger annesand sa ...

Hahaha. Jeg kjenner meg bare så alt for godt igjen. Både mtp portrett og upresentable bakgrunner. Superfokus på kamera er uvurderlig her i huset!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden