mandag 27. juni 2011

Femte junigavedrysset - noe for den norske sommeren

Juni er snart slutt og jeg har fortsatt to gavedryss igjen. Denne gangen er det noe som kan varme ørene, eller hele hodet om det trengs. Og det gjør det visst flere steder i Norge.

Lue heklet i brun alpakka og kan brukes av alle.

Niåringen som liker stooor lue.


Babyen som ikke kan sitte ro.


Fjortisen med ny leppestift.


Og den usminka mammaen som blir tatt bilde av en niåring.


Om du skulle identifisere deg med noen av disse, trenger ei lue i sommervinden eller rett og slett har begynt å planlegge vinteren er det bare til å skrive en kommentar under innlegget. Så kanskje kommer det ei lue i en postkasse nær deg.

Om du ikke har egen blogg husk å skrive mailadresse.

Trekning 1. juli.



Etiketter: , ,

36 Kommentarer:

Klokken 27. juni 2011 kl. 20:14 , Blogger Lisbeth sa ...

Jeg har som kjent hår som Diana Ross på en dårlig hårdag og da kan det være særdeles kjekt med en kamuflasjelue - ialle fall når den er så fin som dette. Ikke kan jeg hekle heller.... D'Arcy-hilsen

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 20:18 , Blogger Cecilie sa ...

Haha...eg identifiserer meg veldig med mammaen uten sminke som har en baby som ikkje kan stå i ro. Blir lite tid til sminke då :-) Hua var meget fin og krysser fingrane for litt vinnarlykke :-)

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 20:30 , Blogger LykkeLee♔ sa ...

Duet er så morsomt å lese bloggen din.så ærlig. skjønne dere.heklet lue er ikke dumt.ikke en brun med blomst heller.kjempe fin!

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 20:32 , Blogger LykkeLee♔ sa ...

Jeg kan indifisere meg med alle tror jeg.men jeg er jo en mamma uten sminke med en urolig bebis på armen... nei knærne,nei nå skal hun ned.... ohh nei opp igjen.

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 20:39 , Blogger Mary-Anne sa ...

Å den ser bare sååå herlig ut :D Er vill etter alpakka garn, og favoritt fargen er selvsagt brune toner :D lövely !

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 20:49 , Blogger Banebakken sa ...

Flott lue, vil gjerne ha :)

Så er det bare å krysse fingrene...

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 21:03 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Åh... Den lua var veldig meg! Helt nydelig farge og herlig applikasjon. Bloggen din er min avsolutte favoritt!! Det sier jeg ikke bare fordi jeg vil vinne lua altså;) Selv om det må vek hjelpe at man smigrer litt ;) Utrolig hvor produktiv du er.

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 21:05 , Blogger Danden sa ...

Jeg er ikke mer beskjeden enn at jeg hiver meg på dette gavedrysset også, jeg! Frekk og freidig!:o) Det er jo noe med jo flere lodd man tar, osv.?

Digget den lua, så jeg hadde blitt suuuuperglad om jeg var så heldig å vinne!

Smiskeklem fra Danden:o)

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 21:39 , Blogger Høytrykk sa ...

For en fin lue! Fus til å vinne. :)

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 21:43 , Anonymous Anonym sa ...

Flotte lue til en hver anledning <3
Ønske å værra med i trekningen ;-))
Ha ein fine dag ;-)

Mvh.
Ranveig

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 21:56 , Blogger Pia sa ...

Yey! Jeg stiller også usminka opp i bloggen i dag:) Og uten lue.

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 22:08 , Blogger Marion sa ...

Kjempelekker lue i nydelig farge og for en flott familie da! :)

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 22:41 , Anonymous Vibekke Svee sa ...

Hei Bente

Så plutselig en flott lue på facebook, og vips var jeg inne på bloggen din. Synes det var mye fint her, og du har godt blikk for detaljer.
Hvor i all verden har du funnet det kule tapetet med trestammene på?
Vanligvis er det greit med lue året rundt i Nord Norge, men nå hadde det vært for å kle varmen ute.

Lev Vel og hils!

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 22:46 , Anonymous anne-linn sa ...

Her på haugen hvor vi bor tar vinden altfor godt. Mens naboene nedenfor nyter finværet og kaster klærne, er vi godt innpakka eller søker ly innendørs. En lue som holder håret borte fra øynene til mor hadde vært supert!!

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 22:50 , Anonymous turid ask sa ...

er helt klar for ei sånn lue jeg og:)

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 23:08 , Blogger Wenche/chawo sa ...

Kjempefin lue.Blir gjerne med jeg også.

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 23:28 , Blogger Margrethe sa ...

Akkurat nå minner jeg mest om en baby. Ferdig med master og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til verden. I tillegg har jeg fått hissig virus på øynene, så alt utenfor 50 centimeters rekkevidde er uskarpt og utenfor interesse. Alt med farger liker jeg, for det skiller jeg fra hverandre. Dessuten er jeg nesten like søt. *smilestort*

 
Klokken 27. juni 2011 kl. 23:33 , Blogger Birthes Verden sa ...

For en stilig lue. Jeg hiver meg på gavedrysset og håper på det beste :)
Trenger noe som ser litt fancy ut på hodet...

Klem Birthe

 
Klokken 28. juni 2011 kl. 01:05 , Anonymous alexia sa ...

vet du hva, jeg har ikke lue. faktisk. Finner aldri noen fine- men den der var jo kjempefin! Så jeg er gjerne med!

Fin blogg du har forresten, fant deg inne hos Pia:)

 
Klokken 28. juni 2011 kl. 10:12 , Anonymous Anonym sa ...

Fine huva :) Håpe eg vinne u`! Eg like meg best slik som du, delvis utanfor bilde :)Babyen min ligge stortsatt i ro endå, men storesøster kan vera vanskelig å få på bilder:) Ha ein fin dag!

 
Klokken 28. juni 2011 kl. 10:25 , Anonymous Marianne M sa ...

Hei, den lua trenger jeg :-)
mmeikle@csc.com

 
Klokken 28. juni 2011 kl. 13:33 , Blogger The Rose Hypnosis sa ...

Kan absolutt identifisere meg med flere her :) Luen var kjempesøt! Jeg blir gjerne med på dette gavedrysset :) Ha en strålende dag!

Klem

 
Klokken 28. juni 2011 kl. 14:52 , Blogger Helene sa ...

Å, så fin den var! Og jeg som er så glad i brunt! :)
klem

 
Klokken 28. juni 2011 kl. 16:12 , Anonymous Line sa ...

Utruligt kjekt å lesa bloggen din. Er spendt innpå kvar dag for å oppdatera meg:) Og den hua var NYDELIGE!
line_h90@hotmail.com

 
Klokken 28. juni 2011 kl. 20:28 , Blogger Lene sa ...

Kjempe fin lue du har heklet.
Oppdaget bloggen din helt tilfeldig i dag jeg:D

La meg til som følger, ah en flott dag:)

 
Klokken 28. juni 2011 kl. 23:06 , Blogger DrømmeSøm sa ...

Hei!
For en nydelig blogg du har! Elsker fargene og lyset i bildene dine. Oppdaget bloggen din via en give away på min egen blogg.. hi hi :)

 
Klokken 29. juni 2011 kl. 09:27 , Blogger Kine sa ...

Det kunne jeg tenke meg! :)

 
Klokken 29. juni 2011 kl. 15:20 , Blogger Solveig sa ...

så flotte hua, eg kan ikkje hekla så denna sko eg gjerna harr. Vet kje om eg trenge na nå, men me detta dritt været så trenge eg ein oppmuntring i posten :-)
Ha en fin dag i regnet

 
Klokken 29. juni 2011 kl. 17:45 , Blogger tinemari sa ...

Hehe, søte bilder :o)

Blir gjerne med på trekningen, sommer i Nord-Norge kan fort medføre behov for en ny lue ja!

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 10:31 , Anonymous Anonym sa ...

Å, jag vill gärna ta en lott för den mössan gillar jag!:)

nettan.klar@gmail.com

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:52 , Anonymous Kame sa ...

En finfin lue, som ville blitt flittig brukt her oppe i nord!

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 13:19 , Anonymous Ann-Kristin sa ...

Her i huset er vi 5 (innkludert pusen) som hadde blitt kjempeglade for ei slik huse(kan vere mannen er uenig, men han er ikkje her for å snakke for seg sjølv akkurat no). Vi krysser fingane!!

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 13:51 , Anonymous Anonym sa ...

Nyyyydelig ♥♥♥

► delt link på facebook, samt tipset alle mine f.b venner via privat melding!

God sommer!
Hilsen Kirsti =)

(granhus@alumni.ntnu.no)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 14:46 , Blogger Elinor sa ...

Flott lue! Absolutt min stil. Jeg vil være med:) (erudidal@hotmail.no)

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 16:13 , Blogger annesand sa ...

Herlig lue, og jeg kan identifisere meg med opptil flere av de mulige lueeierne, så her skal den nok få huer å gå på ja!

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 16:16 , Blogger Tilla sa ...

Den var jo kanllfin! Tvitvi:)


Tilla(cammii85@gmail.com)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden