mandag 30. mai 2011

Harmonisk og kjærlig

Her om dagen foregikk følgende samtale (fritt etter hukommelsen) ved frokostbordet hos oss:

Marie: -Vil du ha te?
Mannen med stor M: -Ja takk.
Marie: -Hvilken sort vil du ha?
Mannen med stor M: -Hvilken skal du ha?
Marie: -Jeg skal ha den nye jeg kjøpte. Harmonise fra Pukka. Samme merket som den Love-teen jeg kjøpte i sommer.
Mannen med stor M: -Javel, samme som den Love-greia, altså (som han ikke likte).
Marie: -Det står at den er balancing for women, så den er kanskje ikke noe for deg?
Mannen med stor M: -Kanskje du skulle prøve deg med både Harmonise og Love i samme koppen. Det hadde vært noe.
Marie: -Fnys!

Ja, så han synes tydligvis at jeg trenger å bli mer harmonisk og kjærlig.  Det kan jeg ikke forstå. Hallo, liksom! Men teen er god den. Det skal den ha. Og skulle jeg slumpe til å bli mer harmonisk så får jeg ta det som en hyggelig bieffekt.



Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 30. mai 2011 kl. 14:11 , Blogger Anne Grete sa ...

hihih, herlig!!

Jeg prøvde love-teen for første gang idag, var god den! Kanskje en kombinasjon med harmonise hadde vært bra for meg? hihi

Klem

 
Klokken 30. mai 2011 kl. 20:52 , Blogger Høytrykk sa ...

Hahaha, herlig! Selv om jeg egentlig er en kaffedame, må jeg innrømme at det frister litt å prøve disse Pukka-teene. Det spørs hva slags type mannen min synes jeg bør drikke. :)

 
Klokken 30. mai 2011 kl. 22:50 , Blogger Elisabeth sa ...

Har aldri smakt te fra Pukka, må kanskje finne ut hvor den selges. Jeg elsker te som dufter godt, og har den hyggelige bieffekter er det ikke dumt ;)

 
Klokken 31. mai 2011 kl. 10:03 , Anonymous Rubia sa ...

*ler* Mannfolk!

 
Klokken 31. mai 2011 kl. 14:35 , Blogger Turid sa ...

Haha! Mannfolk, altså.. :-D

Jeg liker Pukka-teene veldig godt selv jeg. Har ikke smakt de to du nevner - noen mener sikkert at jeg også burde det :-D, men de andre jeg har smakt har vært veldig gode :-)

Klem, Turid

 
Klokken 31. mai 2011 kl. 17:10 , Blogger Trådsnella sa ...

Hahaha, fantastisk!!
Hvderdagshumor på sitt beste :)

 
Klokken 1. juni 2011 kl. 21:46 , Blogger Margrethe sa ...

Harmonise er ordentlig god. Den står på pulten min. Der står også flere typer av Twinings engelske infusions (altså de uten teblader og koffein) - jeg finner dem på innvandrerbutikker i Oslo og de kan virkelig anbefales. Favoritten for tiden er sitron&ingefær, men tranebær&blodappelsin er også god.

...og det var nok titting opp fra dokumentet, tilbake til skriving :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden