fredag 14. mai 2010

Vår i stua

Tusen takk for gratulasjonene i forrige innlegg. Jepp, Mariefamilien øker fra fem til seks i oktober om alt går bra. Dette blir spennende!

I dag har vi alle hatt fri og hatt en ordne-fikse-dag. Noen klippet håret, andre fikk sommerkjole og jeg handlet blomster, mold og kumøkk-kompost. Det er forskjell på folk, ja. Jeg driver planlegging til 17. mailunsj med lillesøs, svoger og lille O, svigers og mamma og pappa. Blå blomster er hodepinen, men jeg har sondert terrenget i dag og stikker ut på siste handel i morgen tidlig.

I dag fikk jeg med meg hjem to perlagonia, og den ene har fått plass på stuebordet. Det ble ordentlig vår i stua, gitt.





Bunadsproblemet mitt ser også ut til å løse seg. Lillesøs skal ikke bruke sin bunad i år, og hennes konebelte er noen cm større enn mitt. Så da blir det bunadssyttendemai i år også.

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 15. mai 2011 kl. 15:06 , Anonymous Ranveig sa ...

Heisann

Såååå kjekt at d ordna seg for deg, med bunaden …–så fekk du ha på
bunad i år også

Ha ein fin, fin 17.mai

 
Klokken 15. mai 2011 kl. 15:07 , Anonymous fru Pink sa ...

Hei Marie:)
Ordne/fikse dag har vi også hatt - blant annet er huset blitt skinnende rent. Deilig!
Den lysestaken fra Ikea har jeg også kjøpt meg, synes den er så utrolig søt.
Så deilig at det ordnet seg med bunad - det er så fint. Angrer som en hund på at det var det siste jeg ønsket meg til konfirmasjonen, for nå har jeg utrolig lyst på.

Ha en super langhelg:)

 
Klokken 15. mai 2011 kl. 15:08 , Anonymous Anette sa ...

Blomster! O lykke!

Men…*kremt*

Det heter Pelargonia!

Tulipanen fra sørøst

 
Klokken 15. mai 2011 kl. 15:08 , Anonymous frøken Fryd sa ...

Gratulere så mye med baby i magen. håpe alt går bra og æ kan følge med når det kommer en liten til. Utrolig stilige bunadsko, kan tenke meg at de slo godt ann hos alle som så dem.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden